joi, 28 ianuarie 2010


Sa dam slava lui Dumnezeu pentru toate, Poate ca nu ai stiut, dar este un pacat sa-i laudam pe oameni. Toate laudele i se cuvin numai lui Dumnezeu, caci El este Vistierul Bunatatilor, El da daruri oamenilor. Omul lucreaza cu darul lui Dumnezeu, cum lucreaza meseriasul cu o unealta sau cu un utilaj din dotare. Daca utilajul este performant, atunci meseriasul trebuie sa produca mai mult si mai bine, altfel îşi pierde serviciul, iar utilajul i se da altuia, care vrea sa lucreze cu devotament pentru patronul lui.

Sa stii ca eu sunt ingrijorat pentru faptul ca nu lucrez dupa masura „uneltelor” din dotare. Totusi ma bucur ca te-ai folosit de materialele din acest blog care imi apartin intr-o mica masura.

imi amintesc de vremea cand il cautam pe Dumnezeu, dar nu reusea nimeni sa mi-l ofere pe intelesul meu, desi aveam prieteni avansati in cunostinta duhovniceasca. Mi se parea ca vorbesc pe alta limba. Dar vazand Dumnezeu dorinta mea vie de a cunoaste credinta, mi-a trimis pe cineva ca sa vorbeasca pe limba mea...

Un comentariu:

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -